onsdag 6 augusti 2008

I´m back!

Nu var semestern utanför stan avklarad :-) Har varit och hälsat på föräldrarna i deras sommarstuga uppåt landet samt lyckats klämma in en kryssning till Tallin, oh yes - i det urdåliga vädret :-(
Lagom till att jag och maken körde in i Trosa i fredags så började det regna och det har i princip pågått fram till vi parkerade bilen här hemma ikväll! Trist! Men tur att vi haft bra sällskap i form av mina föräldrar. Och att vi alla har nära till skratt gör bara saken bättre! För skrattat har vi gjort! Hjärtligt!
Sämre utsikt kan man leta efter. Har inte tittat på tv, inte surfat något eller pillat med mobilen. Bara haft det lungt och skönt, ätit gott, druckit gott och njutit av tystnaden. Och träffat mina goa brorsbarn :-)
Nu ska jag och maken ta itu med en roliga uppgift - utse vinnare till båda utmaningarna från juli månads sommarbloggsutmaningar! Så återkom senare under kvällen eller morgondagen för namnen! :-)
Kan ju inte låta bli och skriva att jag vann Eva/potpurris månadsutmaning i juli! Så kul och glädjande!
Ha en skön onsdag så skrivs vi! Kramiz!


Inga kommentarer: