söndag 30 augusti 2009

Shoppat!

Igår var jag iväg i Växjö och hälsade på Landstoken/Helena och firade fysiska butikens 1-årsdag. Åkte tillsammans med Anna/Alsjöholm vilket var lika trevligt som alltid! Och shoppade gjorde vi ;-) Jag handlade dock något mindre än Anna, men så har jag inte heller samma måtto som henne.... *hihi*

För min del blev det bland annat lite Thickers, distresser, PearlMaker, blommor (!) och bling, mönstrade papper och "bara" 50 st cardstock... Är väl mer eller mindre storförbrukare av just cardstock och gillar att ha mycket hemma och välja mellan.

Är väl på plats med en liten påminnelse - imorgon börjar Bloggpartyt! Glöm inte kolla in alla utmaningar som dyker upp - jag lägger in en lista med allas bloggadresser så det blir lättare att navigera runt och kolla in tidigt imorgon!

1 kommentar:

Helena sa...

Hej Vännen ,
Tack, för att du (ni ) kom och hälsade på , handlade o fikade lite :)
Ses till helgen...*längtar*

Kram
Helena