tisdag 1 september 2009

Småkottar...

I oktober förra året stack jag ut på en fotopromenad en dag efter jobbet. Vädret var helt underbart, solen sken, luften var härligt frisk och det var ändå helt ok temperaturmässigt. Jag valde att gå ut på Laboratorieholmen som ligger en bit ifrån oss. En liten, liten ö med ett par fina badplatser, en grillplats och mycket skog och snår. Inget ställe jag skulle gå till själv i mörkret. Men i dagsljus är det otroligt fint där. Och eftersom jag valde att ha huvudet nedåt den dagen hittade jag också lite fina motiv, såsom dessa kottar.


På den här layouten har jag utmanat mig själv att verkligen använda saker som jag oftast glömmer att jag har, eller inte riktigt tycker passar in. Men jag kände att det var dags att släppa alla mina egna föreställningar om vad som passar ihop och inte passar ihop. Och jag gillar verkligen layouten! Har även använt de nya Thickers som låg med i månadspaketet från MoshPosh. Köpte dessutom på mig ytterligare en förpackning i helgen, då vissa bokstäver alltid tar slut....


Tack för titten!

1 kommentar:

Lilo sa...

Vad fint du gjort! Ja... jag blir så sur på att alla mina A jämt tar slut först. Men så går det när man inte var scrappare och döpte AmAndA och hunden LAbAn.