måndag 27 september 2010

Skisstolkning Grodans


Grodans har nu i september haft en skisstävling där vinsten var att få bli gäst-dt. Jag bestämde mig för att tolka skissen och söka med denna layout. 
Nedan skissen man skulle tolka:
Som titeln antyder har jag valt att scrapa min kära, fina svärmor. Det måste finnas någon mening med det, för bara några dagar efter att jag gjort layouten går hon och snubblar och bryter ena armen. Stackarn!

Titeln har fått ett lager GlossyAccent på sig och ovanför har jag sprayat med Perfect Pearl.

Knappar och brads - härliga dekorationer.

Blommor och floristnålar.

Washitejp.

Jag måste få säga att jag är väldigt nöjd med detta hörn och hur jag fick till det med kantstansen. Det var inte det lättaste, men till slut fick jag till det.
Det vita cardstocket har jag rivit ganska bryskt för att få till den rätta känslan. Kul!
Nu blev inte jag den utvalde, men jag är grymt nöjd med min layout i alla fall! 
Tack för titten!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Fiiiint! som vanligt :-)
Kram/veronica