måndag 15 november 2010

Nya scrapsaker

Förra helgen "råkade" jag göra en beställning från USA innehållandes en hel del gosaker, eller vad sägs om Basic Greys papper CurioMarjolaine samt även Jovail. Anledningen till att jag länkar istället för att lägga upp mina egna bilder är att det är för mörkt!  Idag på lunchen var vädergudarna med mig och jag kunde fota allt nytt! Så här kommer lite bilder :-)

Först ut är Curio-serien - ljuvliga papper! 

Sen har vi Jovial-serien, helt underbara julpapper! Precis i min stil! 

Sist ut är Marjolaine, härliga blåa och gröna papper! 

Det blev ju även lite clearstamps från Basic Grey, en förpackning Artisan Elements samt även massa pins.
 Idag fick jag även mitt månadspaket, som jag tänkte försöka fota imorgon på lunchen. Håller tummarna för solsken :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad fina saker du skapar! Jag tänkte fråga dig om det är dyrt att beställa från USA? Jag hittar nämligen inte alltid det jag vill ha i Sverige och har inte vågat att beställa från USA. Har du några tips kanske?

mvh
Anna Starborg

Mahlin78 sa...

Sist beställde jag från Two Peas in a Bucket. Det kanske inte alltid blir billigare, men man får tag på det man vill ha!

maxell sa...

Ja, det där med att få tag i allt och på ett och samma ställe är kanoners. Dessutom går det att få tag i saker som inte tas in i Sverige... bara en sån sak!

Som jag skrev på annat ställe är jag rätt svag för BG har jag kommit fram till å det är underbart att se hela serier så här.