onsdag 15 juni 2011

Skisstolkning Gummiapan


I lördags morse hittade jag en superhärlig skiss hos Gummiapan, som jag direkt fick en idé till. Man skulle även använda sig av stämplar, vilket passade mig perfekt då jag tidigare samma vecka hade fått hem mina nya stämplar från just Gummiapan :-)
Det är Joggemia som har ritat denna underbara skiss. Jag valde att vrida på skissen när jag tolkade den.
De mönstrade papprena, den vita blomman och det benvita veckade bandet är allt från senaste månadskitet. Övrigt har jag rotat fram i gömmorna. 
Märkte när jag satt och jobbade med denna layout att jag verkligen saknat mina MS-stansar. Härligt att jag hittade den stora igen :-)
Stämplarna jag använt är Cirkel Stor samt Prickad Cirkel stor, och jag har blandat Distress Ink i olika färger samt Versa Color i olika färger. 
Tack för titten!

2 kommentarer:

Pillan sa...

Så härliga färger och kantstansen är ju bara sååå fiiiin!! Gillar blommorna :-)
Kram, Pillan

Louise sa...

Mycket vacker. Å ni såg ut att ha det jätte bra på er semester;o)
Kram och trevlig midsommar.
Louise