onsdag 24 juli 2013

Min tolkning av Skrotbokens sommarutmaning

Det har blivit mycket spontanscrapande på sistone! Härligt! Denna layout som är min tolkning av Skrotbokens sommarutmaning har jag gjort utifrån denna skiss. 
Jag har valt att tolka ordet "Tystnad". Fotot är från min första semesterdag sommaren 2012 när jag och maken cyklade iväg och köpte glass och satte oss på en brygga i solskenet och bara njöt av livet och tillvaron i tystnad.
Jag är kär i denna blomma! Den är inköpt sommaren 2011 eller 2012 på Kalmar Marknad.

Knappar. Som jag har saknat det på mina alster har jag märkt.

En gammal goding från mina gömmor. Tejpen köpte jag på rean vid jul på Åhléns.

Ett gammalt favorit-alfabet har fått komma fram och användas här.
Glöm nu inte att du har chansen att vinna ett fin-fint bokpaket om du tolkar Skrotbokens utmaning! 
Själv har jag tolkat utmaningen men utom tävlan :-) Precis som några andra av Skrotbokens inspiratörer!


Material
CS: Vitt & blått (fotomatta)
Mönstrade papper: Maja Design, Skärgårdsliv
Blomma: Prima, Floozy Flowers
Okänd: metallnyckel & knappar
Röd tejp: Åhléns
Thickers: American Crafts, Jewelry Box
PearlMaker: Röd

Inga kommentarer: