onsdag 31 december 2014

~ Summering 2014 ~ 

Självklart kan jag inte lämna 2014 utan att göra en summering av mina favoritalster. Till skillnad mot tidigare år tänker jag endast göra en summering, och då blanda mellan digitala alster och pappersalster, kort och layouter.

Förstasidan till Project Life 2014.

En digital layout som jag gjort utifrån en template. Gillar de våriga färgerna och hela upplägget.

Jag tror att det var med denna digitala layout som min kärlek till chevronmönstret började. En stämpel står fortfarande på önskelistan...

Trots att gult inte är min favoritfärg gillar jag denna layout väldigt mycket.

Ännu en layout gjord med en template, där det finns chevronmönster med.

Ni börjar ana en trend precis som jag antar jag :-) Gult och chevronmönster.

En annan stor favorit hos mig är ju båda de japanska körsbärsträden som finns på vår innergård. Jag kommer nog fortsätta göra minst en layout varje år om dessa. Denna layouten är dessutom gjord utifrån en egen skiss.

Ett av första halvårets få kort.

En flasktag som gjordes till fina vänner i augusti. Lyckan var stor hos mig när kroppen började acceptera scrapandet igen.

Semesterlayouterna blev många under hösten, och bitvis var jag riktigt trött på dom. Men envis som jag är så slutförde jag projektet, vilket jag är otroligt glad för idag!

Ett grattiskort som gjordes efter en skiss, nästan av sig självt. 

Ytterligare ett grattiskort som jag slängde ihop på en kväll för att överlämnas dagen efter.

Ett av de sista alsterna till Skrotboken, en layout jag tyckte var riktigt kul och göra.

En av semesterlayouterna som verkligen är en favorit. 

Ytterligare en favorit från semesterlayouterna.

Framsidan till mitt December Daily-album.

Min första layout med mitt första kit från Studio Calico. 

Beställningskort där jag verkligen gick all-in, vilket uppskattades av beställaren.

Det roligaste julkortet att göra, och det beror bara på det lilla plastdjuret som gjorde att mottagaren var väldigt självklar.

Andra layouten med Studio Calico-kitet. Ren fröjd att skapa med dessa kit. Denna är gjord efter en skiss hos SweScrapbook.

Som sagt, gult var det ja. En återkommande färg detta år!

Sista layouten blir även den sista för Skrotboken som har avslutats. 2014 avslutas så mycket bättre än det började, även fast alla besked jag fått inte är de roligaste, så är det bättre att ha vetskap och kunna jobba vidare från det. Nu hoppas jag på att 2015 blir ett bra år!
Med detta vill jag önska alla mina läsare ett Gott Nytt År! Väl mött 2015 :-) 

Inga kommentarer: