söndag 26 juli 2015

~ Scrapshopping ~

Ett par dagar på resande fot är nu passerade. När vi var i Malmö hade jag fått tips om att besöka Systrarna Grön. Innan har jag endast sett denna butiken i Köpenhamn men inte haft möjlighet och besöka.

Detta är jag storförbrukare av här hemma till massor med olika saker.

Lite större cellofanpåsar och ett par vanliga blyertspennor, samt en rosa blyertspenna.

Tags i form av vimplar. 

Presentpåsar är alltid bra och ha på lager!

Helt plötsligt stod jag framför Slöjd-Detaljer och självklart gick jag in en sväng. Allt jag handlade var på rea, vilket alltid är trevligt :-)

3 olika förpackningar med washi-tejp slank visst med.

Att vara i Malmö och besöka Granit är ett måste. Den här gången kom jag därifrån med ännu mer washi-tejp och brun/vit twine.

Inga kommentarer: