fredag 19 maj 2017

~ Hasslö ~

Äntligen är mitt examensarbete inlämnet, vilket bjöd på en ledig dag igår då jag planlöst satte mig och scrapade. Jag har tejpat med washitejp tvärsöver cardstocket och sedan har jag färgat in utrymmena mellan med olika färger av Distress Ink. Slutligen har jag sprayat med vatten, vilket tyvärr inte gav så mycket effekt.

Att sitta och äta lunch med den här utsikten kan aldrig bli fel.

Mönstrade papper och twine.

Jag visste att jag ville ha blommor med på layouten, men inte vilken typ eller färg. Då blir det en salig blandning baserat på vad som ligger mest lättillgängligt.

Närbild.


CS: Vit
Mönstrade papper: Studio Calico
Distress Ink: Milled Lavender, Bundled Sage, Wheatered Wood, Tumbled Glass & Faded Jeans
Blommor: Okänt
Twine: Panduro

Inga kommentarer: