tisdag 4 juli 2017

~ Veckans Skiss Sommarutmaningen ~

Tisdag innebär att det finns en ny skiss att tolka hos Veckans Skiss. Detta är den sista inför sommaruppehållet, vilket innebär att ni har fram till 7/8 på er att tolka den :-)
Till den här skissen har jag jobbat med foton tagna i Rødby Färga Station, Rødbyhavn, vid ett tidigare besök. 

Spontant köp från Wish är dessa blomsterdies, och de är väl värda sina få kronor. 

7 olika färger av Distress Ink har jag jobbat med här, tillsammans med en stencil. 

När jag skulle ta fram blomsterdiesen fick jag syn på dessa rektangulära dies i min förvaring. Jag har haft de i min ägo i många, många år men aldrig använt dem innan.

Glöm nu inte att visa oss i Veckans Skiss-teamet din tolkning av sommarutmaningen! Kila över till bloggen för att få veta hur du gör :-)



Material
CS: Vit, craft, blå & turkos
Mönstrade papper: Maja Design
Distress Ink: Evergreen Bough, Peacock Feathers, Tumbled Glass, Wheatered Wood, Salty Ocean, Faded Jeans, Blueprint Sketch
Stencil: Tim Holtz; Bubble
Halvpärlor: Panduro
Die: QuicKutz & Wish
Övrigt: Rub-ons

Inga kommentarer: