söndag 13 augusti 2017

~ Labyrinten på Blå Jungfrun ~ 

När jag satte mig med detta foto som utgångspunkt blev jag av någon anledning väldigt sugen på att jobba med papper från Basic Grey. Jag kände att jag behövde en skiss och hamnade på Pinterest där jag lämpligt nog hittade en skiss från just Basic Grey.

Nu är det ett par år sedan jag var på Blå Jungfrun, men längtan att åka tillbaka finns. 
Vid besöket på ön gick jag igenom labyrinten utan att fuska, det vill säga att jag gick hela från start till mål. Gör man det ska man enligt sägen önska sig något. 
Självklart önskade jag något. Min önskan slog faktist in för ett par månader sedan. Kika in här på bloggen på tisdag morgon så får du se vad ;-)

Spillbitar i massor.




Material
CS: Vit
Mönstrade papper: Basic Grey
Alfabetstickers: Panduro
Rhinestones: ScrapBerry's

Inga kommentarer: