tisdag 29 augusti 2017

~ Veckans Skiss # 163 ~

Här inne har det ekat lite tomt de sista dagarna. Det beror på att jag inte riktigt haft orken eller inspirationen till att sätta mig vid skrivbordet när jag kommer hem från jobbet. Mitt nya, så inspirerande och roliga jobb. Men jag tror det är en övergående svacka, och är glad för att jag i alla fall inte missar att tolka Veckans Skiss och denna veckas inspirerande skiss
Redan när jag tittade närmare på skissen visste jag att jag ville jobba med just detta foto, taget en sen kväll precis när regnet dragit förbi och solen gjorde ett försök att komma åter. Men klockan var ju ganska mycket så det blev mest vackra och fascinerande färger på molnen på himlen.
 
Fotots färger fick styra hela layouten.

Den understa blomman har jag haft i min ägo i flera år. Skönt att den äntligen kom till användning.

Himlens skådespel.



Material
CS: Vit
Mönstrade papper: Maja Design
Blommor: Okänt
Brads: American Crafts
Rhinestones: KaiserCraft
Alfabetsstickers: Panduro
Pins: Okänt
Linneband: Netto

Inga kommentarer: