tisdag 5 september 2017

~ Veckans Skiss # 164 ~

Den här veckan är det Ciza som har ritat en riktigt härlig skiss, som finns att tolka hos Veckans Skiss. Min tolkning är en morgonkaffe i solen som jag intog några av mina lediga dagar i somras nere vid Kalmarsund. Ljuvligt!

Jag är så glad för att jag köpte denna die i våras. Och att jag kommer ihåg att använda den.

Jag hade riktigt bra inspiration när jag gjorde den här layouten, och den gamla spetsen låg precis i mitt synfält och kom därför till användning.

Favoritdie från Wish.

Glitter på layouten och glitter på fotot.

Flera lager med papper och olika detaljer.



Material
CS: Vit, blå & craft
Mönstrade papper: Maja Design
Dies: Wish & Memory Box
Spets: okänd
Halvpärlor: Panduro
Alfabet: Craft Emotions
Stickles: Waterfall

Inga kommentarer: